onsdag 30 mars 2011

I start out with good intentions but mess it up like all the time

ÅH! Första gången under dagen som jag kan bara sätta mig ner och slappna av, så jag passar på att kladda ner några rader här då.

Idag har jag fått en massa nya grejer och köpt lite själv också. Har varit en sväng på stan med tanke på lite ärenden. Jag köpte lite nya kläder till Melina också! ÅH, jag skulle kunna köpa ALLT till henne som jag ser. Har sett en massa gulligt och fint i sjömans-stil, så det är vad hon ska få inom en snar tid (when the weather allows).

Jag har även bokat in en synundersökning, varpå jag är osäker på ifall jag ska ha glasögon eller linser till en början. Jag får helt enkelt se! Linser skulle vara bra, för glasögon kommer jag inte gå runt med 24/7, det vet jag. Sen kan jag köpa glasögon med tiden. Ja, we'll see helt enkelt.

Nu ska jag snart åka och hämta min ängel så jag får gosa med henne! Har saknat henne en massa.

5 kommentarer:

alexandra sa...

jaha, så bra! då håller vi tummarna för att du får någon av dom! :) hur länge får du vänta innan du vet då? förstår att du är ivrig :) så kul! kram

Anonym sa...

hur gör man för att lägga till en visningsbild på bloggen som du har gjort? :D

Alexandra sa...

Okej okej då hoppas vi på det bästa!! :)

Haha ja eller hur! Det är väl ungefär den anledningen jag kollar på det. Det är ju egentligen inte alls bra, men bara kul att se när dom flesta gör bort sig osv :)

Anonym sa...

om man är medlem på blogspot och du går in och läser min blogg kan jag se det då eftersom du också har blogspot???

nermanatahirovic sa...

Anonym 1: jadu, jag fick hjälp av en tjej som har blogspot, så jag har ingen aning faktiskt! :) haha

Anonym 2: Det vet jag inte heller. har haft denna blogg på blogspot i 15 dagar, så har inte så bra koll. Fråga någon annan som kanske vet som har använt det under en längre tid :)