onsdag 23 mars 2011

You can have my checkbook, visa and my mastercard too

Har fixat och grejat lite idag. Nu ligger jag i sängen med min ängel Melina och tar det lugnt. Hon somnade precis så jag ska också passa på att lägga mig och vila, då det inte sker allt för ofta! Mamma och pappa har ju fått vara barnvakter enbart en gång, så jag kunnat göra annat. Jag har ju så svårt för att vara ifrån min fina dotter!

Senare så kommer Oscar hit, vi ska titta på Black Swan och även leka med Melina, ifall hon inte sover. Hon är så himla söt när hon sitter i gåstolen, åååh!

Imorgon måste jag även hooka födelsedagspresent till Anja, då hon fyller år snart och vi ska förmodligen till henne på lördag och äta middag och så antar jag. Om inte våra pojkvänner skulle åka in till Linköping på kvällen eller göra annat. Så vi får se. Men i vilket fall som helst så vill jag ha det klart.


Nja, nu ska jag chilla.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Tack så mycket!! :)

anja sa...

Det gör du helt rätt i :) i att fixa present till mig, MOHAHAHA!!

love you!!