tisdag 29 mars 2011

I was born to stand tall

Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite innan jag somnar, det är så himla skönt! Har pysslat massor med Melina idag, då hon inte har sovit så mycket utan mest varit pigg och velat skratta av sig och jollra en massa. Oscar har också varit här idag och vi har myst och njutit av varandras sällskap mest. Han är så underbar, det är otroligt.

Imorgon är Melina borta och då ska jag städa en del, boka in synundersökning och även kolla lite nya saker till min fina dotter. Pappa köpte bilbarnstolen som jag hade tittat på i vilket fall som helst idag när han åkte hem från jobbet, så då har jag en bilbarnstol som hon kan ha ett BRA tag framöver, bra där.

Förövrigt så måste jag bara säga att Big Brother har aldrig varit såhär vidrigt, det tar verkligen priset. Att människor kan utsätta sig själva för allt de gör, nej, vidrigt är vad det är!

Godnatt!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Tack så mycket!! :) hittar du nån lägenhet? :)