tisdag 15 mars 2011

The love I have and adore

Vad vore vi utan kärlek i våra liv? Det känns som att kärleken är det enda som gör att man faktiskt orkar ta sig igenom dagarna.

Det finns självklart olika typer av kärlek! En av dessa är bland annat den kärleken jag känner för min dotter och hur mycket glädje och lycka hon ger mig, samt styrka.
Den andra kärleken, är den kärleken jag ska försöka beskriva, som är kärleken jag känner för min pojkvän.

Jag kan säga, med handen på hjärtat, att en bättre pojkvän än Oscar finns inte där ute. Han bär ett hjärta av guld. Och även om kärleken inte alltid är en dans på rosor, gör de där små enstaka taggarna, att man skapar ännu starkare band mellan varandra.

Så det jag vill säga är att jag älskar dig Oscar och du kommer alltid att vara älskad utav mig.
Jag skulle ge dig hela världen, bara för att se dig glad och lycklig konstans. Enbart för att se ditt vackra leende oavbrutet!


Det sägs att perfektion finns inte, men för mig är du perfekt.

Inga kommentarer: