torsdag 24 mars 2011

In tough times, you realize who you can trust

Gud vad skönt det känns efter idag! Mycket kom fram och en hel del blev bekräftat. Nu får vi se vad som händer framöver och hur allt blir. Det enda jag vet är att mitt fokus ligger hos Melina just nu och hon är i princip den enda jag kämpar för och andas för och det kan ingen ta ifrån mig. Eller henne heller för den delen, ja min otroligt underbara dotter! Vi delar och kommer att dela så mycket kärlek, du och jag. :) Nu sitter jag med min ögonsten och chillar, snart ska hon få äta sista gången för dagen och sedan sova. Hon är så duktig, sover hela natten fram till 8-9 på morgonen, utan att vakna. Man märker att hon trivs, är trygg och mår bra.

Oscar var här en sväng, vi hann inte göra så mycket. Förutom det har jag umgåtts med Melina hela dagen och bara njutit! Ja och förutom "rättegången" som var idag.

Inga kommentarer: