tisdag 22 mars 2011

Perfectly devoted to you

Kunde inte vaknat på ett bättre sätt, utav att Melina ligger i sin säng och vrider och vänder på sig. Så går man fram till henne och så ler hon med världens vackraste leende och skrattar och jollrar. Hon gör att ens humör är på topp, oavsett vad. Jag älskar henne!

Vi har varit ute och gått, men inte allt för länge, då det blåser så pass mycket! Efter det så tog jag på mig löparskorna, när mamma kom hem, och drog en runda.

Snart ska jag iväg och köpa en gåstol till Melina, då hon har allt annat man kan tänka sig. Det är så det ska vara, min lilla prinsessa! Men en gåstol är något som behövs och det kan hon använda inom snart framtid.

Nu väntar jag på att Oscar ska ringa så vi kan prata, har en heeeel del roligt att berätta!

2 kommentarer:

Jessie! sa...

Hej nermana, jag har kommenterat innan och undrat om din pojkvän är pappan till barnet, hehe..:-) jag har ingen egen blogg, men har fastnat för din,.tycker du skriver på ett fridfullt sätt. Undrar om du och pappan har någon kontakt? för jag är själv gravid just nu och mitt ex valde att lämna oss,tyvärr. Jag har kommit över detta nu men mår ändå dåligt när jag tänker på det. Jag blir så glad när jag läser mamma bloggar som funnit kärleken fast man varit gravid/ haft barn. Hur lärde du och oscar känna varandra? vad sa han när han fick reda på att du var gravid??? är nyfiken. :) du kanske kan skriva i ett linlägg eller kommentar? Kram på dig och lilla bebebn!!!

nermanatahirovic sa...

Hej!

Jag och Melinas pappa har kontakt som rör Melina, för hennes skull. Då vi inte kan kommunicera med varandra så har jag den kontakten som är nödvändig för vårat barns skull.

Det låter tråkigt! Men som du själv märker, i mitt fall då, så finns det killar som stöttar och finns där. Så ditt liv är inte över, vad gäller kärleken! Det kommer dyka upp någon som inte kommer lämna dig :)

Oscar och jag lärde känna varandra genom en gemensam vän och sen umgicks vi mer och mer och vi fastnade för varandra med tiden och det är nog det bästa som hänt mig! Förutom Melina då såklart! :)
Han sa mest att han stöttar mig, att han aldrig kommer svika mig eller lämna mig bara för att jag ska ha barn. Han har alltid ställt upp och tagit det huuur bra som helst! :)

Hoppas att mitt svar räcker :)
Kram på dig också!