onsdag 16 mars 2011

Det du ser i horisonten, är inte alltid det du får

Jag har haft en toppendag! Oscar är världens mest underbara pojkvän, helt klart.
Vi har utbytt presenter. Han fick för ett tag sen en Festina klocka utav mig och nu fick han en ram med tre bilder på oss två i svartvitt och även en Ralph Lauren t-shirt. Av honom fick jag tatueringen jag gjorde för ett tag sen och även en jacka idag. Dock passade inte jacka mig och den var inte snygg på, så han skulle hitta på något annat sa han. Även om det kvittar mig, då jag njöt av dagen och tanken! Hjärtat har även lagat middag åt oss.

Har invigt grillen idag och det har varit så himla gott med grillat kött! Jag njöt till max kan jag lova!
Denna kärlek är obeskrivlig!

Nu ska jag alldeles strax lägga mig för att sova, men först blir det en kopp te och lite bilder att gå igenom. Godnatt!

1 kommentar: