söndag 20 mars 2011

You are the only one who knows exactly what I mean

Har varit en nästan lika skön dag idag. Dock har vi mest bara legat och tagit det lugnt och lekt lite med Melina.

Imorgon så fyller mamma år och presenter har hon redan fått av mig. Hon fick sex stycken lite finare glas och en kaffebehållare. Hon tyckte om glasen så mycket, att jag fick pengar av pappa, för att köpa sex stycken till. DÅ blir man glad, när man har valt så rätt.
Oscar och jag ska även laga lunch imorgon tänkte jag, så mamma bara kan njuta av sin dag. Idag så gjorde jag även en jätte god cake till henne.

I övrigt så har jag känt mig så jäkla glad och lycklig de senaste två dagarna och jag mår så himla underbart! Jag hoppas att det håller i sig ett bra tag till!

Nu blir det lite fruktsallad.

Inga kommentarer: