lördag 26 mars 2011

I will catch you when you get there

Har haft en jätte trevlig kväll hemma hos Anja med henne, Oscar och Henke. Vi har ätit middag och efterrätt, suttit och pratat ikapp lite om saker som har hänt och bara tagit det lugnt mest. Jag var tvungen att vara en partypooper och åka hem tidigt, för jag behöver verkligen sömn! Men som vanligt, men nu när jag la mig i sängen så är jag helt plötsligt inte SÅ trött som jag var för ett litet tag sen. Dock kommer jag att somna så fort jag bara sluter ögonen och slutar tänka på: "jag kan inte somna.." Det är vad jag får göra helt enkelt, för det är det som oftast är mitt problem. Jag tänker alldeles för mycket innan jag ska sova.

Jaja, nog tjat om min sömn! Sååå roligt är det inte.

Förövrigt så vill jag bara säga att jag älskar min pojkvän något otroligt mycket. Den personen får mig alltid att må bra och le oavsett vad!

Vi har haft en toppendag idag. Vi har gått på stan en sväng, där mitt hjärta hittade en jättefin vårjacka och hookade den såklart. Efter det så åkte vi hem till mig igen för att titta klart på Black Swan och jag gillade filmen, men inte Oscar. Så jag får inte välja filmer från och med nu tydligen, haha. Sen har vi mest umgåtts med varandra och njutit av varandras sällskap och myst och efter det så umgicks vi hos Anja då, som sagt.


Ställer fram klockan redan nu så jag inte glömmer det. Nej nu måååste jag sova, godnatt kära läsare!

1 kommentar:

Anonym sa...

det var jätte trevligt att ni kom :) som du sa, vi måste ses oftare. flytta hit ffs!!! :D

puss
love you