tisdag 22 mars 2011

Great lovestory


Jag har en pojkvän som stöttar mig i gott och ont. Han finns vid min sida oavsett vad och sviker mig aldrig. Han har orkat med allt som man kan föreställa sig och även saker man inte trodde skulle ske, i alla de situationerna har han aldrig vänt ryggen till.
Han visar mig enbart en massa kärlek, omtanke och får mig att må bra med mig själv och känna mig som den vackraste tjejen på denna jord.

För varje dag som går så känner jag mig allt mer kär och förälskad i denna människa. Mina känslor blir allt fler och allt mäktigare. Den senaste tiden kan jag inte sluta tänka på honom eller titta på honom utan att le konstant.

Jag mår så himla bra när jag vaknar upp och vet att jag har honom. För varje morgon börjar med att jag får höra hans underbara röst och likaså om kvällen/natten innan sovdags.
Jag har aldrig varit såhär lycklig eller tacksam som jag är i dagsläget.

Oscar Medborg, du äger mitt hjärta. Jag älskar dig.

Inga kommentarer: