torsdag 31 mars 2011

Lay my head on your pillow, here I can be myself

Ligger i sängen och slappnar av lite. Idag har det varit så himla tråkigt väder, så man har bara velat ligga inne och ta det lugnt och det är vad jag har gjort. Melina har sovit lite under dagen, så jag passade på att lägga henne i sängen bredvid mig och somna tillsammans med henne ett litet tag.
Nu har jag enbart fått träffa min underbara pojkvän en gång på fem dagar, kan säga att jag saknar honom en del. Men imorgon så ska vi tillbringa dagen tillsammans, åh vad jag längtar!!

Har suttit med mamma och kollat på en massa mattor och gardiner som hon vill ha till köket, efter mycket om och men så hittade hon några som hon blev nöjd med så vi klickade hem dessa. Har umgåtts en del med henne idag också, även det har varit skönt. :)

Har snart läst ut Sofi Fahrmans bok (och den är faktiskt riktigt inspirerande ifall allt som står i den stämmer), så jag tänkte lägga mig och läsa lite innan jag somnar. Men även innan jag somnat så ska jag få höra Oscars röst en sista gång och få min sköna sömn som jag alltid får efter att ha hört den. Jag älskar honom, min fina.

Godnatt på er!

Inga kommentarer: