onsdag 23 mars 2011

Even the most silence of moments can be great

Nu har jag beställt hem två böcker, så jag har lite att göra förutom att städa och fixa, när Melina sover och när Oscar inte är här. Elsas värld och Guccikrigen fick det bli! Guccikrigen har jag hört är riktigt bra och Elsas bok får jag väl hoppas på att den är minst lika bra den också.

Nej nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och viiiila! Har lite grejer att göra imorgon, sadly enough. Men sanningen segrar alltid, I hope.

Vill även bara säga att jag blir allt mer kär för varje dag som går, det är helt underbart! Jag hoppas att det finns fler där ute som mår lika bra som jag och som har det så bra som jag har, trots att man kanske har en hel del saker att kämpa för och hoppas på det bästa. Men njut av det som ni har framför er och njut av de som står er nära och faktiskt visar er kärlek och stöttning. Det är vad som räknas, inget annat!

Godnatt kära läsare!

Inga kommentarer: