tisdag 29 mars 2011

When everything feels just so perfect, and just so right

Dessa tre nagellack från Pieces har jag fått av Anja, det mittersta fick jag när jag fyllde år och de andra fick jag i lördags när vi var hos henne. Så himla snällt och jag älskar alla färger! De två andra till höger fick jag av henne i somras, som jag totalt hade glömt bort och hittade igår bland mina flyttgrejer från Norrköping. Nu har jag en del färger att leka med!

Just nu sitter jag och väntar på att Oscar ska komma hit, åååh vad jag har saknat honom!! Han slutar runt halv ett nu och sen kommer han hit direkt, mmm! Då ska han få mammas pastasallad som jag har sparat åt honom som han gillar så mycket.

Jag har även letat efter bikinis överallt, men jag hittar INGEN fin någonstans. Finns en från H&M, men den är slut i min storlek. Så himla typiskt.

Har dessutom lagt över flertal tusenlappar till sparkontot idag, så det känns också skönt. Ja, det mesta flyter på just nu. Sitter bara och väntar på att hyresvärden ska höra av sig om lägenheter som jag sitter i kö för. Hoppas!!

1 kommentar:

Anonym sa...

samo ti boji nokte :)
puss, love!