tisdag 15 mars 2011

I'm indestructable

En lagom lång dag har det känts som idag, faktiskt ..

MEN, nu har jag tagit tummen ur röven och letat fram mina löparskor. Dessvärre så måste jag köpa nya, lite bekvämare och lite mindre i storleken. Från och med imorgon så ska jag köra med mina kvällsövningar som jag alltid gjorde förut, sit ups och armhävningar bland annat. Sen så ska jag dra en runda flera gånger i veckan och springa plus ta promenader med Melina i det fina vädret! Ja, jag känner redan nu vilken underbar känsla jag kommer ha i kroppen varje kväll när jag ska lägga mig. Helt enkelt underbart!


Nej, nu ska jag äta en banan och sen sova. Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag är en nyfiken läsare som undrar lite :) Är det din kille som är pappan till barnet eftersom ni bara har varit tillsammans i 6 månader? :) Eftersom man är gravid i 9.. :) tacksam för om du svarar i kommentarsfältet :)

nermanatahirovic sa...

Hej, nej det är inte han som är pappan. :)