måndag 12 december 2011

Don't get my personality and my attitude twisted, because my personality is me, and my attitude depends on you.

Har pysslat och grejat med Melinas födelsedagsfirande sen imorse, fixat lite grejer och trixat med tårta. Ska in imorgon igen för att fixa till det sista, så beställningen kan läggas.

Vi har mest myst och tagit det lugnt idag. Melina ligger och sover eftermiddag med sin mormor och alldeles strax ska jag åka och köra ett gympass. Skönt!
Ska även börja köra med lite protein från och med nästa vecka, enbart för att jag inte får i mig tillräckligt och för att bli mer fast i kroppen. Så får vi se hur det fungerar.

Känner att jag behöver komma på lite andra tankar och bara slappna av .. Händer alldeles för mycket just nu, vill mest bara ta det lugnt och ta allt som det kommer. Såklart, så ska det bli påtryck och ifrågasättningar. Jaja, tiden avgör.
Inte så att jag är ledsen eller deprimerad, vill liksom bara fokusera på mig själv i vissa lägen.

Inga kommentarer: