söndag 4 december 2011

Don't regret yesterday, because it made you stronger today

Har haft en fullspäckad helg. Myst med Melina i mängder, Alen och Danira har varit här. Även Emir. Vi har chillat, skrattat, tittat på fotboll och haft riktigt heta samtalsämnen, hälsat på släkt och vänner och även haft gäster här. Har varit en riktigt lugn, men sjukt bra helg.

Fick presenter utav massa folk, både till mig, men främst till Melina. Älskar mössan och vantarna hon fick utav bror och Danira från London, sjukt söta! Min plånbok är minst lika fin.

Har tränat varje dag denna helg, förutom en dag. Det känns riktigt skönt! Börjar komma igång med det nu. Nästa vecka ska jag sluta "slappa" enligt Mensur och börja träna på "riktigt". Jag mår redan skit ibland och har träningsvärk, men härdar. Undrar hur jag kommer må nästa vecka? Jaja, han vet vad för resultat jag vill ha och det hjälper med pepp och lite utav en personlig tränare.

Nu ska jag fortsätta att chilla och busa med Melina, innan hon åker till sin pappa imorgon bitti.

2 kommentarer:

Myra sa...

Kan det verkligen att vara nyttigt att träna så mycket som du gör?! Min tränare säger att man måste vila någon dag emellanåt. Träna 2 dar, vila en, träna tre, vila...
Men mår man bara bra är det väl viktigast.

nermanatahirovic sa...

Ja vilar emellanåt. Har vilat två dagar denna vecka, då jag sket indet idag och dessutom att det inte är bra att träna just varje dag i längden :) men tack ändå!