lördag 31 december 2011

Gifts from far away!

Denna ursöta dress fick jag hem med posten idag, till Melina. Som är från mormor, morbror och moster, från Bosnien. Min moster har stickat alltihopa, så himla underbara är de!
Fick även en lila stickad tröja och en halsduk i samma färg, även det till Melina. Men det fastnade inte på bild såhär sent. Blev bara fel ..

Idag har det blivit mest mys med Melina! Har varit bland annat och lekt med kusinbarnen som är här från Malmö. De har busat som bara den tillsammans!

Melina fick även ifrån de en mjukisdress i velour, en jätte fin klänning och en sjukt fin vinterjacka. Hon är så bortskämd och jag blir helt tårögd när man märker hur mycket mina nära och kära tänker på henne och bryr sig om henne. För det är liksom min dotter och att hon har så mycket kärlek runt omkring sig, det är helt fantastiskt.

2 kommentarer:

Aldijana. sa...

Hej Nermana! :) Kikade in i din blogg igårkväll, ett tag sen ju! Du är lika vacker som alltid. &, Melina har blivit så stor nu, vilken sötnos hon är ! Hoppas allt är bra med er! Du är en bra mamma. Läste genom lite kommentarer, trodde det hade lagt sig? Vilka idioter, ta sig tid till att skriva romaner om 'ditt liv' som om de levde det. Pusti to! Glad att du fortfarande bloggar! Puss !

nermanatahirovic sa...

Hej Aldijana!
Åh tack så jätte mycket! Du är vacker du också gumman! :) Ja, det var ett tag sen och tiden går så himla fort. Händer något nytt varje dag känns det som.
Nej det har inte lagt sig, tydligen. Folk har väl för lite action i sina egna liv. Så de måste lägga näsan i blöt, allt för myclet.
Ali briga me, tar inte åt mig!
Självklart, lägger inte ner bloggen pga. några idioter :) Puss