lördag 31 december 2011

Goodbye my lovely friend

Åt en avskedslunch på Hugos med min underbara och fina vän Sanna idag. Imorgon åker hon mot Helsingborg och sedan vidare till Kalifornien. Jag saknar henne redan och känner redan nu att det är tomt!

Hon är en fantastisk människa och någon jag är väldigt lik i sättet. Även fast vi på ett sätt är så sjukt olika, då jag är högljudd och extremt pratglad, så är hon den lugna och mer tysta personen. Men vi fungerar så jäkla bra ihop och hon är verkligen min andra halva här i Motala!

Har i alla fall planerat att jag ska komma till henne någon gång nästa år och hälsa på. För ett halvår utan henne, det kommer vara tungt.
TUR att man har Skype och kan se varandra och prata. Vi ska uppdatera varandra hela tiden, ett som är säkert!

Jag älskar dig vännen och vet att du kommer ha en helt klockren resa och att du kommer uppleva så mycket roligt! Träffa nya människor och så roliga och bra livserfarenheter. Jag tror på dig och önskar dig all lycka!

1 kommentar:

Alexandra sa...

Tack detsamma! Puss och kram :)