tisdag 20 december 2011

ETT ÅR

Ligger i sängen och tänker tillbaka på hur fort tiden har gått, allt man har gått igenom. Kommer ihåg det än idag när Melina föddes och jag fick hålla henne i min famn på sjukhuset och hon greppade tag runt mitt finger med sin hand. Har aldrig varit så lycklig och så stolt, både över henne, men även över mig själv.

Får tårar så fort jag tänker på allt jag gått igenom tillsammans med Mellina. Det har varit tuffa tider, men de bra väger tyngre. Hon ger mig verkligen styrka!
Känns så löjligt att säga att man ligger och gråter, men det gör jag faktiskt. Finns inget jag inte skulle göra för Melina, ingenting! Jag ska kämpa för henne, vareviga sekund. För att hon ska må bra och ha en bra uppväxt. Jag ska vara världens bästa mamma, den mamma som jag vet att hon förtjänar.

YOU ARE AMAZING AND I LOVE YOU!
Grattis på din ett årsdag min prinsessa.

3 kommentarer:

Daniela sa...

GRATTIS GRATTIS LILLA SÖTNOS PÅ 1- ÅRSDAGEN!!! Hoppas du får många många lyckliga år!

Aida sa...

Grattis till sötnosen !!

Hoppas hon fick en underbar födelsedag utav sina nära och kära. Önskar henne all lycka i världen PUSS

anjaC sa...

Grattis till Melina! :)