torsdag 8 december 2011

I just want you for my own

Alltså, det är lite sjukt. Jag har sagt att jag ska ta allt som det kommer, men det pirrar i magen. I all fall lite grann. Får väl se vad som händer! Mår i alla fall prima nu, så jag är nöjd oavsett.

Har hänt lite de senaste två dagarna. Blivit utbjuden på två dejter, fått höra och läsa de sjukaste "raggningsreplikerna". Folk har fan inte mycket bakom pannbenet, Men alltid kul att få komplimanger, för det lyfter ju upp en lite extra.

Idag har jag i alla fall gosat med Melina, sen åkte vi och plockade upp Sanna för lite lunch och fika på Hugos. Myste där och lekte med Melina och efter det gick vi en snabb runda på stan. Fixade en resväska till Sanna bland annat, som lämnar oss snart. För ett halvår i USA. Kommer sakna söööönder mig. Ska se till att komma iväg och hälsa på henne!

Nu ska jag byta om till träningskläder och bege mig till gymmet för att få tankarna på annat än det jag just tänker på. It's a secret. XOXO, haha.

6 kommentarer:

Anonym sa...

timmy kanske??? ;)

nermanatahirovic sa...

Nej ..

Linda sa...

Varför är du alltid så himla hemlig????

nermanatahirovic sa...

Folk lägger sig i för mycket redan som det är och dessutom förvränger och ljuger om saker. Vissa saker är helt enkelt privata :)

Linda sa...

Jo men strunta då i att göra en massa knepiga antydningar! då läser man ju mellan raderna o det blir kanske helt fel!!!

nermanatahirovic sa...

Det jag skrivit är inte knepigt. Enbart utelämnat vad jag TÄNKER på och vem som bjudit ut mig? Enbart privat och inte knepigt, som sagt. :)
Om det stör dig, läs inte?