torsdag 22 december 2011

Melinas dag

I lördags firade vi som sagt Melina och hon fick jätte mycket fina grejer! Mestadels var det kläder, så jag har fått rensa och bära ner det "gamla" och utslitna till källaren för att allt ska få plats.
Så Melina fick alltså en massa kläder, örhängen, ett album från Danira och min bror (som fick mig att börja gråta), ett matset med bestick, mugg och tallrik, en liten bil, en nalle puh "dator", en kudde som det är broderat "Melina" på (även den fick mig att fälla några tårar, haha sån lipsill är jag), två par skor, en SJUKT fin prinsessklänning som fick mig att börja storgråta och pengar.

Dagen började med att en massa folk droppade in den ena efter den andra, när alla väl kommit så började vi att äta och sitta och prata och umgås. Det blev en massa skratt, bus och sång.

Vill verkligen tacka alla för att de kom och för att de gjorde kvällen till en så lyckad kväll! Man märker vilka personer som är ens nära och kära och vila man har kvar där. Ni är helt enkelt fantastiska!














2 kommentarer:

Samra sa...

Grattis till sötisen i efterskott, masAllah! Puno srece i zdravlja :)

zerina sa...

GRATTIS TILL SÖTASTE MELINA & hennes underbara mamma! <3