torsdag 22 december 2011

My shining star

Har mest myst idag och ikväll. Alen och Danira kom hit och så tog vi en pulkasväng bort till min farbror för lite fika och kaffe. Köpte även en liten present till Melina från mig, hon förtjänar ALLT! As long as shes happy, so am I.
Hoppade träningen idag, så jag får vila lite. Blir dock träning resten utav veckan.

Danira fick även inviga sin roll som gudmor, så hon klippte en liiiiten bit utav Melinas hår. Hon kommer vara en bra gudmor, den bästa!

Nu ska jag chilla, äta clementiner och i helgen vet jag inte ifall jag kommer vara så aktiv. Sånt som märks. Ska i alla fall mest ta det lugnt och träna, blir dock utgång på lördagen och även måndag. Så, godnatt och njut utav helgen till fullo ifall vi inte hörs tidigare.

2 kommentarer:

D sa...

Söt du är. I'll do my best <3 det är en ära!

nermanatahirovic sa...

LOVE YOU! <3