torsdag 29 december 2011

Lite spontant sådär

Efter att Melina åkte imorse, så fick mamma ett ryck och ville åka in till Linköping för att leta efter en ny matta till vardagsrummet. Jag hade inte något speciellt att göra, så vi två åkte in. Letade överallt, men den som var snyggast, var också dyrast. Lite FÖR dyr, är ju inte gjord utav guld direkt ..

I alla fall .. Så kollade vi även runt lite på Ikano och hamnade inne i min favorit affär, Bikbok. Hittade fem fynd och de betalade mamma och pappa. Tack för att ni är så himla generösa och alltid ställer upp!
Blev som ni ser ovan, tre stickade tröjor, ett par byxor och en jätte söt blus!

Resten utav dagen spenderade jag med en massa vänner och vänner till mamma och pappa. Just nu sitter jag mest och funderar över hur folk fungerar och hur vissa kan vara så hjärndöda? Får i alla fall ett gott skratt, väldigt ofta. Haha

Är ju jobbigt när man bor i en så liten stad som Motala och inte får reda på varenda detalj om vissa personers liv (i detta fall mitt). Klart att man ifrågasätter, för att fiska fram info. Det kan bli jobbigt då ..
Men väljer som sagt att inte skriva för mycket om Melina och vad vi gör eller vart vi är, just för att folk är så nyfikna och snokar och ska påpeka minsta lilla. Melina ska inte behöva beblandas med såna idioter. Hon mår bra och vi har det hur bra som helst tillsammans, det är det som räknas.

Nu ska jag få i mig en knäckemacka eller två och längta efter Melina. Hon kommer hem imorgon och då ska vi spendera nyår tillsammans med fantastiska människor, bland annat Melinas underbara gudmor Danira och morbror Alen!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Ja exakt! Orkar inte planera nått, tar de som det kommer helt enkelt :) skulle ni till norrköping? :)

Alexandra sa...

Aha vad kul! :)
Njae ja jobbar till 17, sen åker jag hem till mamma och deras kompisar för lite käk, sen får jag se :) alla är på olika håll i år tyvärr.