måndag 19 december 2011

Nevermind I'll find someone like you

Igår så firade vi Melinas ettårs dag. Hon fyller ett år på tisdag egentligen, men ska vara borta över jul hos sin pappa och helgen efter är det nyår, så vi firade igår istället. Vi var ungefär 40 personer, vuxna, mina ungdomliga vänner och småbarn. Mat och tårta och en MASSA fina presenter till den lilla prinsessa. Jag berättar mer som själva firandet när jag har fått alla bilder, så jag kan lägga upp de och skriva lite mer om det. Kan i alla fall säga att jag har världens finaste vänner och familj, MYCKET glädjetårar från alla möjliga håll! Tack så jätte mycket till alla som kom och till alla presenter, det var verkligen hur fint som helst!Blev en spontan utgång efteråt! Verkligen SPONTAN! Jag går aldrig ut de helger som jag har Melina hos mig, men vi var så många som var samlade och alla var peppade på att gå ut i Linköping. Så mamma och pappade nattade Melina och tog hand om henne, så himla snälla!
Vi var ett gäng som åkte in till Sliver och röjde och dansade galet, vilade väl i max 30 minuter totalt! Hände en massa roliga grejer som jag inte tänker ta upp här, haha. Men jag hade det riktigt roligt, men det blir så med bra sällskap!

Inga kommentarer: