måndag 5 december 2011

This ain't over

Äntligen hemma! Är helt slut i kroppen, det börjar kännas som att jag håller på att bli sjuk och det vill jag inte. Har verkligen kommit igång med träningen nu och idag körde jag extra hårt och ökade vikten på varje övning. Blir så peppad och motiverad, men vad fan, får inte bli sjuk. Snälla!

Hann i alla fall inte ens duscha mellan gympasset och fikan, så drog på en massa deodorant och parfym och chillade galet på Hugos tillsammans med Karin. Hon klagade inte, så jag antar att jag inte stank svett. Vi skrattade som aldrig förr! Delade mycket hemligheter och spekulationer kring lite festligheter till helgen samt en avskedsfest och middag för vår fina vän Sanna som drar till USA i januari.

Justja, fick även mina grejer idag som jag beställde från Nelly, allt satt så jäkla bra! Är helt kär i ena klänningen.

Nu ska jag lägga mig i sängen, läsa lite i Zlatans bok och titta på film.

1 kommentar:

alexandra sa...

sv: hahah jag vet, ett litet mongo!

hoppas allt är bra med dig och melina annars :) kram