söndag 11 december 2011

The feeling you get berfore going to bed, when you realize how awsome your day has been

Har haft en riktigt grym helg! I fredags blev det förkrök hos Karin med några underbara person. MYCKET skratt, djupa samtal och det hela slutade med en kanon bra utgång. Avslutade kvällen på MC med lite käk och hur mycket skratt som helst, träningsvärk ungefär.
Lördagens spenderade jag hemma, man mådde som man förtjänade. Jag gjorde verkligen ingenting, förutom att ta det lugnt och vila. Framåt kvällen åkte mamma och jag hem till några utav hennes vänner och fikade och chillade. Tills pappa ringde och behövde skjuts hem.
Efter det hände lite roliga saker, som fick mig sjukt glad!
Denna söndag, som är så jävla tråkig då allt är stängt i Motala, spenderade jag först på gymmet. Efter det åkte jag hem till underbara Sanna. Vi åt tacos med hennes föräldrar och pratade om allt möjligt, en riktigt fin familj! Vi hyrde film och chillade och snackade ikapp om allt som hänt. Efter det mötte vi upp Karin och Elin på MC för kaffe (som sagt, då allt annat är stängt..) och lite snack om allt möjligt.

Har haft en kanon helg som sagt! Nästa helg, alltså helgen som kommer, ser jag verkligen fram emot. För på lördag ska vi fira Melina lite i förväg, då det är en massa annat som kommer upp och förstör de två kommande helgerna efter det. Ska bli mysigt! En massa folk och självklart mina närmaste vänner.

Ja, nu ska jag ta det lugnt till någon film ..

Inga kommentarer: