torsdag 1 december 2011

One day

Har verkligen fått sova ut inatt, vaknade för drygt en timme sen. Har verkligen inte vaknat under natten så att jag har somnat om och latat mig heller. Jo, runt 04 då en massa SMS droppade in. Som DOCK gjorde mig sjukt glad. Men förövrigt, så sov jag ut och nu mår jag prima!

Ska hämta Melina 17 och umgås med henne hela helgen lång. Vilket ska bli SUPERmysigt! Imorgon kommer även Danira och Alen hit, mina två små finisar, och gör oss sällskap. Danira åker hem på lördag morgonen, men bror tror jag stannar tills på söndag. Mys.

Nu ska jag bänka mig framför filmen One Day, en liten kärleksrulle som verkar bra. Ja, nu kan jag även titta på sånt utan att fälla en tår eller två. Utan istället längta efter att få känna sådär igen, att ge allt till personen man verkligen vill dela ALLT med och känna att man får samma sak tillbaka. Ja, det är en underbar känsla!

4 kommentarer:

Arja. sa...

Får jag fråga hur ofta du har Melina? :)

nermanatahirovic sa...

Har henne ungefär lika mycket som hennes pappa har henne, så 50/50 på en vecka ungefär :)

Arja. sa...

Men dt är bra uppdelning :))
Skönt att T tar ansvar, ni är bra föräldrar dt märks på Melina :)

nermanatahirovic sa...

Absolut! Det är bra och viktigt för Melina att ha båda rollerna under sin uppväxt, dvs både mamma och pappa. Tack! :)