torsdag 1 december 2011

Lill-lördag

Nu är jag äntligen hemma i min sköna och underbara säng!
Har varit full fart hela dagen! Har storstädat, höll på från 10 imorse fram tills ungefär 16 .. Sen blev det att dra ett gym pass vid 16.30 och köra stenhårt på benen och även magen. Efter det så blev det raka vägen hem för att ta en underbar och framför allt LÅNG dusch. Spontanare med Karin in till Hugos och sitta och chilla med en massa härligt folk. Snacka skit, skratta i mängder och bara vara. Blev att dricka te hela kvällen/natten för mig, medan alla andra drack sig fulla och glada.

Har haft en toppen onsdag! Känner verkligen hur mycket energi jag har just nu när jag rör mer på mig och förbrukar energi. Men nu ska jag ta och sova så jag orkar med morgondagen. Har lite att ta tag i även då, plus ett gym pass att se fram emot.

Godnatt!

Inga kommentarer: