söndag 15 januari 2012

Eurokrem

Har inte ätit detta på lite mer än ett år nu och det var sjukt gott! Åt det som mest och var besatt när jag var höggravid. Såg att mamma hade handlat och så kunde jag inte motstå att äta två mackor imorse, med fullkorsbröd såklart! Jag är inte så förtjust i vitt bröd.. Förutom vitlöks baguetter!

Efter att Melina åkte imorse har jag fixat och pillat lite. Nu funderar jag på att åka och handla hårfärg och experimentera lite. Är sugen på att ha det ljusare, dock inte blont, utan en ljusare nyans och ännu ljusare hårtoppar.

I övrigt har jag lite papper att fixa med och imorgon ska jag springa runt och leta jobb. Kul!

Igår blev det ett gympass, mage och rygg. Älskar att köra det mest! Imorgon borde mitt gymkort komma och då blir det att jogga till gymmet, köra pass och sen jogga eller promenera hem. Kommer bli hur bra som helst. Är sjukt taggad nu, då jag inte tränat regelbundet på ett tag på grund utav min hals. Men har varit på g ett par dagar nu. Skönt det!

Jaja, nu ska jag chilla fram tills det jag bestämt mig om hårfärgen..

Inga kommentarer: