söndag 8 januari 2012

Good night

Igår så blev det Hugos som sagt. Vi var där i princip först för att gratta Latif, Motalas bästa vakt. Sedan begav vi oss till nedre våningen. Blev mingel, bufféplock, champange och sång. Efter någon timme började det rulla in mer folk och det blev en riktigt lyckad kväll. Mycket skratt, skämt, dans och bra musik.

Idag har jag städat ännu mer och tvättat. Även hunnit plocka med två gamla tröjor, så nu är det två "nya" tröjor, som jag sytt om. Blev faktiskt riktigt nöjd. Ska börja köpa tyger och sy allt mer själv, en rolig syssla och hobby när man inte har något bättre för sig. För jag blir så lätt rastlös..

Imorgon kommer Melina hem, ska hämta henne 11 och jag LÄNGTAR! Hon fick sin första tand idag och jag är så himla glad! Det ska bli så roligt att se henne. Fatta vad sött? En liten tand på en så söt tjej, ååååh! MYS!

1 kommentar:

Zerina sa...

Go natt vackra Nermana!
Hoppas det går bra med Melina och hennes tänder, de brukar ju vara lite jobbiga de där små söta tänderna!

Bläddrade igenom lite kommentarer på din blogg. Det är skrattretande, omoget, å idiotiskt hur människor kan bete sig så som de gör. Du är en otrolig människa och BRY DIG INTE OM DET MINSTA OM DE DÄR IDIOTERNA, DE ÄR BARA AVUNDSJUKA! :)