söndag 8 januari 2012

Hemmaspa

Har haft lite egentid nu på kvällen. Blev en spontan kaffe hemma hos mina kusiner med mamma och pappa innan det, det var mysigt!

Efter det så blev det att byta om till sängkläder och börja det sköna. Först skrubbade jag ansiktet med ansiktskrubb, la på ansiktsmask och avslutade med att smörja in ansiktet med en riktigt skön ansiktskräm som gör huden len och mjuk. Tror att jag blivit smittad utav min vän Danira och är helt besatt utav alla såna produkter, haha. Men det är riktigt skönt och välbehövligt ibland!
Måste bara köpa nya grejer, lite bättre. Blir att satsa på The Body Shops produkter, då de är så bra och verkligen hjälper.

Nu blir det film och sova. Klockan ringer tidigt imorgon för ett joggingpass innan jag hämtar Melina!

1 kommentar:

Danira sa...

Haha helt rätt väg att gå. ;D