tisdag 10 januari 2012

Frustration och glädje!

Blir så irriterad på FB som aldrig kan göra rätt för sig. Varje gång jag uppdaterar från vår dator, så står det att jag är i Norrköping och det är nästan 100 km härifrån, hur kan man tolka så fel?!
Sen när jag ska uppdatera från mobilen, så står det oftast att jag är på Motalaverkstad. Vet, det är ett mini problem. Men det STÖR mig just nu, haha.

En annan rolig grej är att jag tjatat om detta innan, i flera års tid, men jag fick tillbaka min kick nu när jag läste Blondinbellas blogg. Har ska fortsätta skriva på min bok och se vart det leder. Jag fick en så bra start och en massa inspiration och får det näst intill dagligen nu för tiden, så när jag har tid över, ska jag ägna den åt att kladda där. Spännande och kul!

Sen till en annan rolig sak. Mina föräldrar betalade in tidigare idag så jag får mitt gymkort för detta år. Sjukt snälla! Nu blir det fullt ös och så när jag har tid över från allt annat viktigt, blir det att dra dit och prestera. Underbart!

Inga kommentarer: