onsdag 11 januari 2012

Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced

Är supertrött i huvudet! Nu på kvällen har jag suttit och sökt jobb, skickat in CV och personligt brev till en massa ställen. Imorgon tänkte jag åka in till stan samt till Linköping, men blev ändrade planer så jag åker nästa vecka istället och jagar lite överallt.

Har även läst en massa och suttit ner och funderat på saker och ting. Mitt liv är verkligen förändrat, 360 grader. Jag är inte samma person som jag var innan, det säger många. Jag kunde vara väldigt kaxig och dryg, men nu är jag tydligen mjuk och snäll och väldigt lättare att prata med. Det vill säga, med folk som jag inte känt innan som jag lärt känna. Det känns hur kul som helst att höra!
Jag har ju lärt mig att många tagit mig för givet och utnyttjat min godhet, så självklart har jag mer skinn på näsan och vet hur jag ska agera i situationer och vad jag ska säga. Men framför allt har jag lätt för att läsa av en person jag träffar, redan första gången vi ses.

Ska få i mig lite mat, är verkligen sjukt hungrig! Får bli knäckemackor med keso på och lite te. Ska även försöka mig på att somna, men den senaste månaden har detta varit ett dilemma. But I'll do my best..

Inga kommentarer: