söndag 15 januari 2012

Words are too small

Melina har fått leka av sig en massa idag, sprungit runt och busat, badat och gosat. En riktigt livlig liten tjej! Har haft henne här hemma sen i måndags och det är helt underbart! Imorgon bitti åker hon till sin pappa och kommer tillbaka på tisdag. Känner redan att jag kommer sakna henne så otroligt mycket. Hon ger mig så mycket glädje, kärlek och lycka. Det bästa som finns och det bästa som hänt mig! Min alldeles egna dotter, så fin och så vacker!
Just nu så ligger jag i sängen och är helt extas! Två avsnitt utav The Vampire Diaries är ute och jag fick reda på det alldeles nyss. Så ska titta på de snart. Tänkte kolla på filmen Warrior, men tar den imorgon eller ifall jag inte kommer kunna somna (as usual), efter TVD avsnitten.

Blev även en aning nyfiken idag.. Ajla har redan köpt min födelsedagspresent. Självklart undrar man ju vad det är?! Fyller ju inte förrän 27e februari liksom. Haha, jag är sååå nyfiken och det vet de som känner mig. MEN, jag ska hålla mig, cause I have to!
Sjukt gulligt utav henne är det! Finaste Ajla!

3 kommentarer:

Ajla sa...

Finaste Nermana som planerar redan nu till mig <3 hihi

nermanatahirovic sa...

hihi, klaaaart! planerar inte, VET redan VAD :D <3

Ajla sa...

Så jääävla nyfiken, skulle kunna göra vad som helst bara för att få reda på vad det är !!!