tisdag 10 januari 2012

Varför och varför inte?

Okej, ni undrar varför jag inte skriver mer om Melina här och vad vi gör om dagarna och så vidare. Men kolla bara på alla dessa kommentarer som droppar in titt som tätt, tror ni jag vill blanda in min egna dotter i denna sjuka del utav världen? Nej.

Det är riktigt synd att det finns människor som lägger sig i så mycket och försöker förstöra för andra, men främst smutskasta. Hur orkar NI leva med er själva? Helt seriöst.

Timmy gör sitt och jag mitt och hittills har Melina mått hur bra som helst vare sig han hämtat henne hos mig eller tvärtom. Det är våra liv och våra beslut, hur vi vill leva och vad vi gör på våren fritid. Så länge VI ser att Melina mår bra, så kan ju NI ta tag i era patetiska liv och försöka lösa den biten. För vi klarar oss bra själva! I alla fall jag.

Blir riktigt less på att människor ska bete sig som om de själva vore barn. Från och med nu kommer jag inte godkänna några elaka, dumma eller onödiga kommentarer. Jag själv kommer kunna läsa de, men ingen annan! Har gått så långt att jag redan gjort en liten anmälan och fortsätter det såhär, blir det inte bättre. Melina ska ute behöva ha denna miljö runt omkring sig utan bara en massa glädje och kärlek. Det finns en gräns för allt! Vissa ord och meningar kan faktiskt bryta ner en människa, så att just ni får leva med konsekvenserna livet ut. Tänk till innan ni kladdar en massa skit överallt.

Motala är fint, i all ära, finns många fina människor här. But cut the crap ni andra och väx upp!

2 kommentarer:

Pals sa...

Vi tror att du gör helt rätt att plocka bort dumma kommentarer. Melinas, hennes pappas och ditt liv angår bara er tre och behöver inte andra som lägger sig i. Lycka till och var rädda om varandra!!!

nermanatahirovic sa...

Tack ska ni ha!
Absolut! Enbart våra "bekymmer" och ingen annans.
Tack så jätte mycket!