måndag 16 januari 2012

Memories

Var hemma hos min farbror och faster ikväll, drack kaffe och chillade. Kollade igenom en massa gamla fotoalbum och det är alltid lika kul! Hitta en massa bilder som man inte ett på år och då får man flashbacks. Det var så roligt att vara liten och bekymmerfri. Saknar de tiderna lite!

Det är en annan grej som är synd. Jag har inga bilder på mig, när jag är yngre än ungefär 5 år .. vilket suger. De brann ner och försvann i samband med kriget i Bosnien. Mamma och pappa tänkte ju inte på det, det första när de blev jagade och var rädda. Synd, men what to do!

Därför ska Melina har kort på ALLT som går. Hon ska kunna titta tillbaka och skratta och le och kunna se hur hon såg ut och vad hon gjorde och så vidare.

På tal om min underbara ängel, så ska jag hämta henne imorgon. LÄNGTAR! Har saknat henne sjukt mycket .. Hon är verkligen mitt allt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahha åå den boken, en av alla blattars SFI böcker, "de sine ti vidi razumis li" :)

nermanatahirovic sa...

Hahaha, aaa! Föööör kul nu i efterhand ;D

Maktub sa...

Så himla söt!! Melina blir nog lik sin mamma!