torsdag 5 januari 2012

You don't have to follow

Bild från nyårsafton på mig och Melinas vackra gudmor Danira!

Igårkväll så kom bror hit, helt oväntat. Vilket är riktigt kul!

Idag har jag busat med Melina hela dagen. Blev att åka en sväng till Sporthallen efter många om och men, Melina tyckte det var kul i ungefär två timmar, sen var det dags att åka hem igen. Träffade och umgicks med en massa fint och roligt folk.

Sötnosen ligger och sover nu och jag har precis ätit. Ska se ett avsnitt utav min nya favorit serie!

7 kommentarer:

Danira sa...

Söt du är dåååå <3 haha. So are you!! (byt ut 'gudmor' mot 'mamma' så passar meningen in perfekt på dig också haha)

Danira sa...

Och mitt namn mot ditt såklart haha duh

nermanatahirovic sa...

Haha! Vad söt duuuu är :D
Puss!!

Charlie sa...

Ni är jättesnygga o söta båda två!!! Riktiga pinglor!

Danira sa...

Vad snällt av dig!! :) tack så mycket!

nermanatahirovic sa...

Vem är Charlie? haha
Men taaack!

Danira sa...

Vet inte? :p men tänkte att jag tackar för komplimangen ändå!