torsdag 26 januari 2012

You know you love someone when you can't stop thinking about them

Hade riktigt roligt igår! Har inte skrattat sådär mycket på väldigt länge åt en massa struntsaker och åt att det alltid var någon utav oss som var nära på att halka, snubbla eller uttalade ett ord helt fel. Vi blev till slut ett ganska så stort och glatt gäng som satt och snackade. De flesta drack vin och jag höll mig till te och vatten. Träningen i fokus var det!

Åkte hem innan 00 slaget och det kändes skönt! Somnade ganska snabbt sen också och även det kändes skönt. Har haft en riktigt skön och härlig morgon med god frukost. Har även ringt runt på lite jobb och skickat in lite ansökningar. Vaknade för 1½ timme sen och nu hade jag faktiskt tänkt vila lite. Har haft så himla mycket i huvudet de senaste dagarna, varit stressad och orolig och allt annat möjligt.

Ska hämta Melina 17 och det ska bli riktigt mysigt, vi har en skön helg att se fram emot. Åker som sagt till Malmö på fredag med farbror och faster, ner till kusinerna så Melina kan leka en massa!
Innan jag hämtar henne så blir det ett gym pass. Skönt med rutiner och målmedvetenhet!

OCH vad myyyyysigt att det snöar ute, älskar snö. Har även precis tänt en brasa i kaminen som jag myser ner mig till och en kopp te. Ha en underbar dag och helg!

1 kommentar:

alexandra sa...

hahah nä, jag som är lite seg. har mina perioder :) sorry! :)