måndag 23 januari 2012

Sometimes a feeling can't be expressed in words

Har verkligen NJUTIT utav denna underbara dag! Bus, mys, promenad i det underbara vädret och en massa skratt med min prinsessa.

Har även tränat och det blev ett rygg pass idag, avslutade med plankan, som vanligt. Fick även äntligen mitt träningskort idag, har varit lite strul! Så nu har jag skrivit ett träningsschema. Fick dessutom 1 kg protein utav min bror, så ska testa på det och har även ökat mitt matintag, då jag känner att jag behöver det. Vill ju inte bli ännu smalare! Mitt mål är en slimmad och fit kropp och jag hoppas jag når en del utav mitt mål om ungefär ett år.

Melina sover sen ett bra tag tillbaka och jag lyssnar på musik i mina små hörlurar. Ett skönt avslut på denna dag.

4 kommentarer:

Elvisa sa...

kan tänka mig vilken underbar mamma du är Nermis =)

nermanatahirovic sa...

Vad gullig du är, tack! :) I do my best! KRAM

A sa...

vad duktig du är som är så aktiv i träningen, så underbar dotter du har nermana

nermanatahirovic sa...

tack så jätte mycket! :)