måndag 2 januari 2012

ÖIFC

Dagen idag har bestått utav en hel del fotboll, har dock inte suttit och fått träsmak i baken timme efter timme. Först blev det två timmars fotboll med Matilda och Elin på förmiddagen, efter det åkte jag hem och åt, tog en powernap och runt 17, blev det fotboll igen med Oleg, Emir, Dino, Amanda, Emilia, Allan och många andra. Det var en underhållande andra halva! Efter det blev det att åka och äta en bit mat och nu är jag hemma för att mysa ner mig i sängen med en massa clementiner.

Imorgon bitti innan jag ska hämta Melina blir det ett gym pass och då ska jag köra HÅRT. Har inte kunnat träna på grund utav min hals igen, började ju mitt i när det kändes som att det hade gått över och nu är det tillbaka igen. Men känner inte av något just nu, så imorgon bitti blir det att köra hårt som sagt.

Har tankat lite filmer som jag ska se och har börjat följa en ny serie som jag tycker är riktigt bra. Är helt fast. Passar perfekt nu när alla andra bra serier har säsongsuppehåll!

Inga kommentarer: