söndag 29 maj 2011

Bra dagar med bra människor

I fredags så åkte Melina och jag hem till Oscar och umgicks med honom och Lasse. Vi tittade på TV, pratade och åt god mat. När jag väl kom hem var det fullt hus och Melina hade typ 15 personer runt omkring sig och hon kunde inte sluta titta runt. Jag är så glad att hon har så himla mycket personer runt sig som ger henne kärlek och omtanke!

Igår så åkte Ajla och jag in till Linköping, mitt mission var främst att hitta studentpresent till Oscar. Jag fick med mig hem fyra saker, varav en ska jag ge till honom redan idag. Bara för att han är så himla bra!
Jag fick med mig hem lite grejer och sen köpte jag en present till mamma som hon fick idag. Det är ju trots allt mors dag. När det plingade till i mobilen och jag såg att det stod "grattis på mors dag!", så slog det ju mig att det är min dag också. Man tänker ju inte på det.
Efter allt spring på stan, så åkte vi två till Ikano och åt på Chili, älskar buffén där. Även om man enbart tar mat en gång .. haha.

Fick en mysig upplevelse av Oscar igår och det var att vi gick ut och åt middag i Linköping på Bellos. Jag åt den godaste pastasalladen med laxspett, ever! Oscar bjöd på middag och jag bjöd på bio (Baksmällan 2, som var minst lika sjuk som ettan) och gott till. Det var en riktigt fin kväll.


Nu ska jag alldeles strax åka in till Skänninge och umgås med mitt hjärta innan jag ska hämta Melina vid 18. Har saknat den lilla filuren som bara den! Så ska gosa en massa med henne.

2 kommentarer:

A :)) sa...

hej :) din dotter är verkligen supersöt! jag förstår inte riktigt en sak. Är Oscar pappa till Melina eller ?? hon åker iväg ibland, så jag förstår inte riktigt hehe :) Elle bor du ensam och Oscar ensam, så Melina är hos er båda?:) tack för en superbra blogg!! :D

nermanatahirovic sa...

hej! Nej det är han inte :)
Melina åker iväg till sin pappa när hon är iväg. Oscar är min pojkvän :)
tack!