söndag 22 maj 2011

Mycket rörigt

Imorse när jag vaknade så fick jag ett ryck och ville bara plocka undan, göra fint och städa! Jag har tvättat tre proppfulla maskiner tvätt. Med en massa klänningar och sommarkläder så det är nytvättat och fräscht. Hängt ner vinterkläderna från galgarna till hyllorna så jag kan hänga upp det fina och färgglada! Sen har mamma och jag varit iväg på Jysk och handlat. Hon köpte en jättefin byrå som jag ska ha till Melinas kläder och grejer och nya påslakan. Jag köpte tre fotoalbum till alla bilder.

Nu har jag rensat mina kläder och ska ge bort två svarta säckar med kläder och en med skor. Plus att jag har fan bara fyra par jeans kvar som jag kan använda, de andra 16 paren är för stora. Har plockat och gjort i ordning i min garderob också. Ska försöka hinna möblera om i rummet också, gör det vill jag! Annars gör jag det i veckan.

Sen ska jag äntligen lägga in alla bilder från Norrköping!Före städning..
..och så efter städningen! MYCKET tommare, men jävligt mer ordning och reda. Gillart!
Nu ska jag ut och pyssla med fotona och umgås med våra gäster.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken garderob!!! Du kan ju öppna secondhand affär! 16 par jeans???!!! man bara undrar.... själv har jag 3 par o det räcker läääänge: ett par på mig, ett par i garderoben och ett par i tvätten.
Hör av dig om du vill bli av med lite grejer!!!
Månsan