fredag 27 maj 2011

Glatt överraskad

Blev glatt överraskad imorse när min pojkvän kom hit vid halv tio, för att ge mig några kramar och pussar innan han skulle åka och fixa lite grejer. Hur underbar är han inte. Jo, den mest underbara på denna jord!

Sen ringde en minst lika underbar svärmor som hade köpt en klänning och skor och lite mer därtill till Melina, för att jag sagt att jag ska köpa en till henne som hon ska ha på Oscars student. Medborg är ju en fin familj alltså.
Men jag ska ändå köpa en massa sommarfint till min ängel!

Ikväll ska Melina och jag åka in till Skänninge och umgås med Oscar, var ju evigheter sen vi var där. Imorgon ska jag in till Linköping under dagen och leta lite och fixa studentpresent och på kvällen ska jag bjuda ut mitt hjärta på bio, Baksmällan 2.
På söndag ska vi åka in till Linköping en sväng och hem till sväris och fika lite.

Det kommer att bli en bra helg och mycket att se fram emot. Jag mår så himla bra just nu!

Inga kommentarer: