söndag 29 maj 2011

Söndag

Imorse verkligen STORstädade jag hela övervåningen här hemma, så det är helt kliniskt rent. Man skulle kunna slicka på golvet och gå därifrån helt felfri eller sjukdomsfri, haha. Men det var skönt faktiskt.

Efter allt det så ringde Oscar och jag åkte hem till honom som sagt. Umgicks med familjen Medborg, skrattade och hade det roligt. Sen var hjärtat och jag för oss själva en stund och myste och så powernapade vi ihop. Hur mysigt som helst!

Resten av dagen och kvällen spenderade jag hos min farbror efter att jag hämtat Melina. Hade saknat henne så mycket, så ingen annan fick hålla henne, knappt. Min underbara dotter!

Nu ska jag bädda ner mig framför serie/film, jag ska försöka hitta något att titta på och somna till. Godnatt.

3 kommentarer:

A sa...

Heej Nermana

Hoppas du kan ge mig ett braaa svar på min fråga :D

Vet du vart jag kan beställa ID mineral smink billiiit?.
Såg du beställde ditt via kompis osv men finns det någon typ taxfree internetsida som du kanske vet om?..

Hopppaas, jag har letat överallt.Har hört samma som du, alla är supernöjda och man känner att det är en aniiing dyrt i affäär.


Pussokram

D sa...

Hann nog se detta innan nermana. Så kan ju lika gärna svara så hinner du beställa fortare. Feelunique.com - gratis frakt. Best shit ever! :D ett tips är att du inte ska ändra valutan från pund. Den är billigare än svenska kronan så du tjänar lite över 100 kronor genom att betala i pund. Kolla forex och jämför. :)

nermanatahirovic sa...

hahah aaa tack ska du ha babe!
Men där har du svaret "A" :)