tisdag 24 maj 2011

Nöjd, glad och kär

Blev så glad när Emir skrev förut idag att han hade köpt en skjorta och två pikéer till mig från Ralph Lauren. Hoppas bara att allt passar och att det är snyggt på! Ja, det var den "lilla lyckan" ..

Förutom det så känner jag mig så himla glad idag och har gjort det de senaste dagarna. Jag har en helt magnifik dotter! Hon lyser upp hela min dag, varje dag. Hennes leende, skratt och egna språk gör att allt annat runt omkring försvinner. Det gör mig verkligen hur glad som helst. Hon gör mig hur glad som helst. Den bästa personen att vakna upp till och se le på morgonen, det är lilla Melina!
Hon är mitt mirakel och ett mirakel som ingen annan har. Det vi har gått igenom och det vi har är alldeles speciellt och jag ger henne och ska ge henne så mycket kärlek det bara går! Förhoppningsvis kommer vi ha en bra relation till varandra när hon blivit äldre och kan sitta och prata om precis allt mellan himmel och jord!
Vi ska kunna fika ihop, gå på stan, åka överallt, skratta ihop och hon ska kunna berätta sina mest hemliga hemligheter för mig. Även om hon säkert kommer kalla mig för kärring ibland och hata mig på grund utav vad det nu än kan vara (trotsåldern), så vet jag att vi kommer ha en massa kärlek mellan oss! För hon är det bästa som hänt mig.

Sen har jag en helt underbar pojkvän som har ställt upp så mycket för mig, när jag haft det som tuffast. Han har aldrig vikit av eller backat undan, utan stöttat mig med sin närhet och sina ord. Alla dagar han tillbringat med mig på sjukhuset och alla gånger jag fått gråta ut i hans famn, ibland på grund utav ingenting. Bara jag har fått ur mig allt jag hållt inom mig. Han är helt enkelt bäst.
Han är en pojkvän som är snäll, omtänksam, rolig, smart och inte nog med allt detta så har han ett yttre som är så nära perfektion man kan komma!
Han får mig alltid att skratta och le och jag har roligt med honom vare sig vi är ute och busar eller om vi bara ligger hemma och glor TV. Visst har han gjort mig arg och ledsen ibland också. Men jag tror att allt det har gjort att vi blivit starkare tillsammans. Ett förhållande kan inte vara ett normalt förhållande utan lite tjaffs då och då ..


Nej, nu ska jag ta och fortsätta titta på TV och sen ska jag sova. Men först ska jag ringa min pojkvän och säga godnatt innan det!
Saknar honom redan, för han åkte hem tidigt idag för att fortsätta plugga och det enda han gjorde när han var här var att plugga. MEN, efter regn kommer solsken. Det vill säga, att plugget snart är över! höhö
Men sen flyttar han ju till Göteborg snart? :( öööh, nä nu ska jag inte vara en party pooper! En dag i taget vaaaa, haha

Good night people!

Inga kommentarer: