söndag 15 maj 2011

Eurovision

Blogspot har strulat de senaste dagarna, så jag har inte kunnat uppdatera.

Har mest njutit av solen de senaste dagarna. Igår så ringde Oscar och ville gå på bio, så han hämtade mig strax innan åtta för att se Fast and Furious 5. Vi mötte upp Gustav och Lisa där och de bestämde sig för att hooka och sen kom även Anja och Henke. Kvällen var en bra kväll. Filmen är att rekommendera! Jag längtar redan efter nästa del.

Idag har jag och resten av familjen varit inne i Linköping och shoppat loss! Pappa har köpt en ny garderob, nästan. Jag fick med mig hem ett par jeans som jag velat ha ett tag. Sen åt vi mat på Chili och njöt av vädret och dagen.
Efter att jag hämtat Melina, så lekte jag lite med henne och framåt halv åtta så åkte vi in till Skänninge och hem till Oscar för att äta mat och titta på Eurovision. Henke och Anja joinade oss efter ett tag.

Nu ska jag sova, för jag är alldeles trött och orolig ..

Inga kommentarer: