torsdag 5 maj 2011

If I only could make a deal with God, and get him to swop our places

Jag kunde inte sova inatt och jag somnade väl runt en 04 inatt, det kändes riktigt jobbigt att gå upp imorse när Melina vaknade. Men som tur är skriker hon inte när hon vaknar och är hungrig utan bara sprattlar omkring :) Hon är min ängel!
Åh jag har aldrig känt så stor längtan, det är brutalt! Igårkväll/natt ringde Oscar fyra gånger och varje gång bröt jag ihop efter vi lagt på. Han ringde även nyss och jag var nära på att att bryta ihop i gråt igen. Fast nu kände jag bara ENORM längtan efter honom och saknaden bara växer inom mig. Det är två dagar kvar nu och jag vet att jag låter fjantig som saknar honom så mycket, för folk träffas inte på månader och klarar av det. Men, efter allt som varit så vill jag bara ha honom här. Det enda jag behöver just nu är en kram från just honom, så jag känner att allt verkligen är bra!

Jaja, nog om det. Jag sitter här och råfunderar på ifall jag ska beställa hem min dröm bikini som jag pratade om tidigare. För den finns ute på nätet nu och jag är sååå sugen. Dessvärre känns det som att plånboken och kontot sviker och jag vägrar ta pengar från sparkontot till en sån sak. Så jag får låta bli så länge.

Nu ska jag få i mig lite mat tänkte jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

What a baby!! Superdubersöt!

nermanatahirovic sa...

tack!!! :)