onsdag 4 maj 2011

We're gonna do it tonight

Idag har jag haft en egendag, med att ta hand om mig själv och bara tänka på mig själv. Det har varit riktigt skönt, även om jag precis alldeles nyss har kunnat lägga mig i sängen och helt slappna av!

Efter att jag släppte av Melina, åkte jag in till stan och lämnade in lite papper till Försäkringskassan. Sen letade jag grejer på stan, köpte bland annat lite nya saker till Melina, as usual. Sen köpte jag the final gift till Danira. Så nu är allt inför hennes födelsedag klart. Hoppas bara att maten är lika god som mina presenter är bra .. hahah
Sen hittade jag en sak som jag köpte till Oscar, en liten överraskning som kommer vara till pass när jag planerat en liten grej vi ska göra på lördag när han kommer hem.

Sen så köpte jag hårfärg och har nu färgat håret, jag blev nöjd. För det blev i princip som sist. Om en timme ska jag åka och hämta Melina och ikväll ska vi nog hem till mammas och pappas vänner och umgås lite. Sen kommer jag nog somna rätt skapligt som jag gjort de två senaste nätterna. Jag vill inte ligga uppe för länge och tänka, det blir bara jobbigt och när man ligger i sängen i tystnad så tänker man på sånt man inte bör.

Det är redan onsdag så dagarna sen Oscar åkte har gått rätt fort i alla fall. På tal om honom så hittade jag en klänning idag som jag ville ha på hans student, men den fanns inte i min storlek. Jo i vitt, men känner att jag inte vill ha på mig vitt då. Får hoppas att den kanske finns i Linköping eller så.

1 kommentar:

Dani sa...

Mihihi