lördag 21 maj 2011

En dag och kväll i Norrköping

Kom hem för ett litet tag sen och har haft en riktigt bra dag och kväll i Norrköping hos Danira! Vi var tio tjejer och vi snackade, åt en massa gott och bara var. En hel del skratt och Melina var typ kvällens höjdpunkt, då blir man ju stolt. En sån underbar dotter jag har! :)

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen innan Oscar kommer hit och hämtar mig, för sen ska vi bege oss in till Linköping och checka lite grejer. Sen ska vi fika och även gå hem till svärmor en sväng och ta en kopp kaffe. Hon hade tydligen fixat lite mer i lägenheten som hon ville visa. En underbar kvinna det där.
Har saknat min man för vi har knappt setts sen i onsdags, så det ska bli jätte mysigt och skönt att få träffa honom!

Nej, nu har jag bråttom och bilder kommer senare sen!

3 kommentarer:

D sa...

Again, thank you big time. <3 lovilove you.

Anonym sa...

Vilket buffébord! Man önskar att man varit med. MMMM....
Naseema

nermanatahirovic sa...

D: tack själv!! love uuuu <3

Naseema: aa det var sjukt gott!