torsdag 19 maj 2011

One two three, you can count on me

Pappa & jag, hjärtat & jag, Melina &jag. De tre viktigaste grejerna i rummet.

Mitt hjärta var här ett par timmar i förmiddags och myste med mig! För sen ska han plugga resten av dagen och imorgon kommer vi inte ses för att jag ska in till Norrköping. Han hade en liten "överraskning" till mig och jag har nog inte gråtit sådär många glädjetårar NÅGONSIN. Det är det finaste och vackraste någon gett mig. Man behöver inte alltid en massa prylar och dyra grejer (som också är roligt att få självklart), men ibland räcker det med ord. Det mer än räcker, det är oslagbart. Åh jag är så glad!!

Nu ska jag få i mig lite mat och sen bara njuta av min lilla ängel. För imorgon ska hon få sin tredje spruta sen hon föddes och jag hoppas hon mår lite bra som sist efter det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå, får man inte veta vad överraskningen va?! Du är så himla hemlihetsfull jämt! Come on let us know!
Zicak

nermanatahirovic sa...

Självklart är jag hemlighetsfull. Det är ju meningen, hade jag velat berätta så hade jag ju skrivit det ;)